2024-03-28T08:43:02Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/111172022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_8627Διακρίνω αιτίες, γεγονότα και συνέπειες της ΕικονομαχίαςΔιαδραστική δραστηριότητα κατανόησης της έννοιας της αιτιότητας, με τη διάκριση επιμέρους όψεων, όπως αυτές αποτυπώνονται σε αιτίες, γεγονότα και συνέπειες της Εικονομαχίας. Στόχος της δραστηριότητας είναι η εξοικείωση με όψεις της εννοιολογικής ιστορικής μάθησης.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν επιμέρους φράσεις που αναφέρονται σε διαφορετικές εκφάνσεις της αιτιότητας, όπως αυτές προβάλλονται στις αιτίες, τα γεγονότα και τις συνέπειες του ιστορικού φαινομένου.elΒυζαντινή αυτοκρατορίαΕικονομαχίαθρησκείααυτοκράτορεςκοινωνίαεικόνεςεικονομάχοιεικονολάτρεςΖ΄ Οικουμενική Σύνοδοςαναστήλωση εικόνωνΒυζαντινή αυτοκρατορία726-843 μ.Χ.URIphotodentro:lor:8521/111171pedagogical design group member2018-12-30content editor2018-12-30pedagogical design group member2018-12-30technical designer2018-12-30technical implementer2018-12-30subject matter expert2018-12-30content editor2018-12-30team coordinator2018-12-30instructional designer2018-12-30certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2017-2018durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/11117metadata author2019-07-10metadata validator2019-07-10metadata validator2019-07-10metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2017-2018metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/63588/hist305_aitiotita_eikonomahia_2018_v1.0_pidx0058891.zipapplication/zip1527927drill and practiceinquiryPT00H30M00SprimarylearnerteachermixedΗ διαδραστική δραστηριότητα κατανόησης της έννοιας της αιτιότητας, με τη διάκριση επιμέρους όψεων, όπως αυτές αποτυπώνονται σε αιτίες, γεγονότα και συνέπειες της Εικονομαχίας, αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο. Η διδακτική αξιοποίησή του στοχεύει στην ανάδειξη όψεων της εννοιολογικής ιστορικής μάθησης και μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν φράσεις ιστοριογραφικών κειμένων που αναφέρονται στο φαινόμενο Εικονομαχίας, να διακρίνουν και να επιλέξουν τις επιμέρους εκφάνσεις της έννοιας της αιτιότητας, καθώς επίσης να ελέγξουν και να αιτιολογήσουν τις επιλογές τους. Η διαδικασία ανατροφοδότησης, με την παροχή πρόσθετου ιστορικού υλικού, επιτρέπει την εκ νέου διαμόρφωση των αρχικών απαντήσεων με τις αλλαγές που κρίνονται απαραίτητες, με την ενεργό εμπλοκή τόσο των μαθητών όσο και του εκπαιδευτικού.el9-12Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::noneyesno2019-09-12created-on2019-09-12published-on2022-11-09last-updated-on2019-09-12metadata-created-on2019-09-12metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2019-09-12last-upgraded-or-created-ondisciplineHistory::Byzantine and Medieval History::Institutions, political organization and administrationHistory::Byzantine and Medieval History::Institutions, political organization and administrationdisciplineHistory::Byzantine and Medieval History::ReligionHistory::Byzantine and Medieval History::ReligiondisciplineHistory::Byzantine and Medieval History::Social organization and everyday lifeHistory::Byzantine and Medieval History::Social organization and everyday lifeeducational objectivecognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::conceptualcognitive::knowledge::conceptualcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningconstructivist::cognitive apprenticeshipconstructivist::cognitive apprenticeshipisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11117hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/63778/hist305_2018_v1.0.jpg.jpg2019-09-11T12:56:02Z