2024-03-28T21:55:39Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/19312023-11-07T19:44:03Zhdl_123456789_249Πρόσθεση ρητών αριθμών - Το μοντέλο της ευθείαςΜικροπείραμα για την εισαγωγή στην πρόσθεση ρητών αριθμών, αξιοποιώντας το μοντέλο της ευθείας. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με εργαλεία γενικής χρήσης (Flash).elπρόσθεση ρητώνρητοί αριθμοίθετικοί αριθμοίαρνητικοί αριθμοίμοντέλο ευθείαςURIphotodentro:lor:8521/19311creatortechnical implementerinstructional designereducational validatortechnical validatorteam coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/1931metadata author2012-12-13metadata validator2013-03-09metadata validator2020-05-15metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/7898/a_gym_kefa7_3_drastiriotita_2_pidx007727.zipapplication/zip4308986Adobe Flash Playerplug-innonenonemicro-experimentinquirylower secondarylearnerteacheractiveel12-15Το παρόν διατίθεται στο κοινό για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Εάν τροποποιηθεί ή δημιουργηθεί κάτι νέο βασισμένο σε αυτό, αυτό που θα προκύψει θα μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια (Creative Commons 3.0/CC BY - NC -SA 3.0).Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΔΒΜΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2013-03-09created-on2013-03-09published-on2022-11-09last-updated-on2013-03-09metadata-created-on2013-03-09metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2013-03-09last-upgraded-or-created-ondisciplineMathematics::Algebra::Addition of rational numbersMathematics::Algebra::Addition of rational numbersΤο μοντέλο της ευθείαςeducational objectivecognitivecognitiveteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/1931hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/8669/kefa7_3_drastiriotita_2.jpg.jpg2015-01-01T00:00:00Z