2024-03-29T08:35:04Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/24152023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_552Μαθαίνοντας για τις λογικές συνθήκεςΕκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξάσκηση των μαθητών στη σύνταξη λογικών συνθηκών. Οι μαθητές καλούνται να συντάξουν τη σωστή συνθήκη χρησιμοποιώντας τους λογικούς τελεστές 'Η, ΚΑΙ,ΟΧΙelΛογική συνθήκηΛογικοί τελεστέςΚΑΙΉΟΧΙURIphotodentro:lor:8521/24151creator2012-03-03team coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/2415metadata author2012-10-05metadata author2012-11-30metadata validator2013-04-03metadata author2014-01-22metadata validator2014-02-02metadata author2014-08-30metadata validator2014-09-01metadata author2014-09-02metadata validator2014-09-02metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/32773/kef2_7_Epilegontas_pidx0032500.zipapplication/zip1100992Internet ExplorerbrowsernonenoneJavaplug-innone6educational gamePT00H30M00Slower secondarylearnerteacheractiveΟι μαθητές καλούνται να λύσουν ένα πρόβλημα δίνοντας κάθε φορά την κατάλληλη συνθήκη. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης και αναδεικνύοντας τα σημαντικά σημεία σύνταξης λογικών προτάσεων-συνθηκών.el12-15Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::"Το παρόν διατίθεται στο κοινό για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Εάν τροποποιηθεί ή δημιουργηθεί κάτι νέο βασισμένο σε αυτό, αυτό που θα προκύψει θα μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια (Creative Commons 3.0/CC BY - NC -SA 3.0).
Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΔΒΜΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών."yesno2013-04-03created-on2013-04-03published-on2022-11-09last-updated-on2013-04-03metadata-created-on2013-04-03metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2013-04-03last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::Programming structuresInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::Programming structureseducational objectivecognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::proceduralcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to applycognitive::process::to applycognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelyaffective::to pay attentionaffective::to pay attentionaffective::to respond and participateaffective::to respond and participateteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2415hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/7002/Epilegontas_thumb.png.jpg2015-01-01T00:00:00Z