2024-03-29T13:43:32Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/24182023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_552Συνθετική κίνησηΔραστηριότητα για την κατανόηση της συνθετικής κίνησης (animation) ως διαδοχική προβολή στατικών εικόνωνelanimationκίνησηκαρέταινίαβίντεοURIphotodentro:lor:8521/24181creator2013-04-01team coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/2418metadata author2013-04-01metadata validator2013-04-07metadata author2014-09-04metadata validator2014-09-04metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/12880/Animation_pidx0012697.zipapplication/zip3062744Internet Explorerbrowser10noneUnity3dplug-innonenonedemonstrationlower secondarylearnerteachermixedΣτην εφαρμογή αυτή, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να παρατηρούν έναν χαρακτήρα σε πλήρη κίνηση, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αυτός κινείται. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας την λωρίδα των καρέ, παγώνουν την κίνηση του χαρακτήρα και εντοπίζουν την εικόνα που αντιστοιχεί στο συγκεκριμένο καρέ.el12-15Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::"Το παρόν διατίθεται στο κοινό για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Εάν τροποποιηθεί ή δημιουργηθεί κάτι νέο βασισμένο σε αυτό, αυτό που θα προκύψει θα μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια (Creative Commons 3.0/CC BY - NC -SA 3.0).
Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΔΒΜΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών."yesno2013-04-07created-on2013-04-07published-on2022-11-09last-updated-on2013-04-07metadata-created-on2013-04-07metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2013-04-07last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Multimedia::Synthetic motionInformation & Communication Technologies (ICT)::Multimedia::Synthetic motioneducational objectivecognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::proceduralcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandaffective::to pay attentionaffective::to pay attentionteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2418hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/12947/animation.jpg.jpg2015-01-01T00:00:00Z