2024-03-28T08:48:08Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/37322022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_731Πότε θα ξανασυναντηθούν οι δύο δρομείς;Μικροπείραμα για τα κοινά πολλαπλάσια και το ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο δύο αριθμών. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να υπολογίσουν τον χρόνο συνάντησης δύο δρομέων που κινούνται από κοινή αφετηρία, με σταθερές ταχύτητες, σε μια κυκλική τροχιά. Μέσα από τις προτεινόμενες δραστηριότητες, αναμένεται να διερευνηθούν τα κοινά πολλαπλάσια και το ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο των δύο αριθμών. Το μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).elκοινό πολλαπλάσιοελάχιστο κοινό πολλαπλάσιοΕΚΠURIphotodentro:lor:8521/37321creator2013-10-04technical implementer2013-10-04instructional designer2013-10-04educational validator20ν13-10-04technical validator2013-10-04team coordinatoradaptation2018-02-15adaptation2018-02-15certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfunderfundingfundingfunding frameworkfunding frameworkprogram / projectprogram / project2010-2015duration2017-2018durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.5URIphotodentro:lor:8521/3732metadata author2012-12-16metadata author2013-10-02metadata validator2013-10-21metadata validator2018-02-28scientific metadata coordinator2018-02-28metadata validator2019-09-30metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundermetadata fundingmetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata funding frameworkmetadata authoring program / projectmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project duration2017-2018metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/8389/d6kef16d2-koina_pollaplasia-v1.5_pidx008214.zipapplication/zip305660Mozilla FirefoxbrowsernonenoneGoogle Chromebrowsernonenonemicro-experimentinquiryprimarylearnerteacheractiveel9-12Το παρόν διατίθεται στο κοινό για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Εάν τροποποιηθεί ή δημιουργηθεί κάτι νέο βασισμένο σε αυτό, αυτό που θα προκύψει θα μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια (Creative Commons 3.0/CC BY - NC -SA 3.0).Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΔΒΜΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesnoGeogebra v4@1.0Geogebra v5@1.52018-05-31T11:07:12Z2018-05-31T11:07:12Z2013-10-21created-on2013-10-21published-on2018-05-31last-upgraded-on2018-05-31modified-on2022-11-09last-updated-on2013-10-21metadata-created-on2013-10-21metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2018-05-31last-upgraded-or-created-ondisciplineMathematics::Arithmetic::Multiples of a number - LCMMathematics::Arithmetic::Multiples of a number - LCMeducational objectivecognitivecognitiveteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3732hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/17217/st_dim_kef16_drastiriotita_2.jpg.jpg2015-01-01T00:00:00Z