2024-03-29T11:29:57Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/46812023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_2410ΣυμμετρίαΔιερευνητική εφαρμογή με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τη σχεδίαση ψηφιογραφικών σχημάτων αξιοποιώντας την έννοια της συμμετρίας ως προς τον οριζόντιο και τον κάθετο άξονα.elψηφιογραφική εικόναεικονοστοιχείοσχεδίαση εικόναςσυμμετρίαάξονας συμμετρίαςURIphotodentro:lor:8521/46811creator2013-07-26team coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/4681metadata author2013-10-05metadata author2014-01-23metadata validator2014-02-01metadata author2014-05-04metadata validator2014-06-09metadata author2014-08-20metadata validator2014-09-19metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/16214/symmetria_pidx0016020.zipapplication/zip265457Internet Explorerbrowser10noneUnity3dplug-innone3explorationPT00H30M00SprimarylearnerteacheractiveΗ εφαρμογή μπορεί να υποστηρίξει το εκπαιδευτικό σενάριο "Ζωγραφίζω συμμετρικά σχήματα και μοτίβα" του Οδηγού Εκπαιδευτικού για τις ΤΠΕ Δημοτικού. Οι μαθητές διερευνούν την εφαρμογή, πειραματίζονται και εξοικειώνονται με τις έννοιες της ψηφιογραφικής εικόνας και της συμμετρίας. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης.el6-9Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::"Το παρόν διατίθεται στο κοινό για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Εάν τροποποιηθεί ή δημιουργηθεί κάτι νέο βασισμένο σε αυτό, αυτό που θα προκύψει θα μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια (Creative Commons 3.0/CC BY - NC -SA 3.0). Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΔΒΜΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών."yesno2014-02-01created-on2014-02-01published-on2022-11-09last-updated-on2014-02-01metadata-created-on2014-02-01metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2014-02-01last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::ICT Applications::Computer operationInformation & Communication Technologies (ICT)::ICT Applications::Computer operationdisciplineMathematics::Geometry::Axis of symmetryMathematics::Geometry::Axis of symmetryeducational objectivecognitive::knowledge::meta – cognitivecognitive::knowledge::meta – cognitivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelyaffective::to pay attentionaffective::to pay attentionaffective::to respond and participateaffective::to respond and participateteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedconstructivist::experiential learningconstructivist::experiential learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/4681hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/16213/symmetria.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z