2024-03-29T08:05:09Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/57602022-11-09T10:51:04Zhdl_123456789_251Βρίσκοντας το μήκος της διαμέσου ενός τραπεζίουΜικροπείραμα για την εισαγωγή στον τύπο της διαμέσου ενός τραπεζίου ως προς τις βάσεις του. Μέσα από πειραματισμό, διερεύνηση και παρατήρηση, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να εξαγάγουν συμπεράσματα για τη σχέση της διαμέσου με τις βάσεις του τραπεζίου και, ακολούθως, να αποδείξουν τους ισχυρισμούς τους. Το μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).elδιάμεσος τραπεζίουβάσεις τραπεζίουημιάθροισμα βάσεωνURIphotodentro:lor:8521/57601creatortechnical implementerinstructional designereducational validatortechnical validatorteam coordinatoradaptation2018-04-15adaptation2018-04-15certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfunderfundingfundingfunding frameworkfunding frameworkprogram / projectprogram / project2010-2015duration2017-2018durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.5URIphotodentro:lor:8521/5760metadata author2012-12-31metadata author2013-10-02metadata author2013-10-26metadata validator2014-06-01metadata validator2018-04-30scientific metadata coordinator2018-04-30metadata validator2019-09-30metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundermetadata fundingmetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata funding frameworkmetadata authoring program / projectmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project duration2017-2018metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/9069/l1g5_10th_id-mikos_diam_trap-v1.5_pidx008894.zipapplication/zip149937Mozilla FirefoxbrowsernonenoneGoogle Chromebrowsernonenonemicro-experimentinquiryhigher secondaryvocational educationlearnerteacheractiveel15-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesnoGeogebra v4@1.0Geogebra v5@1.52018-05-31T11:11:39Z2018-05-31T11:11:39Z2014-06-01created-on2014-06-01published-on2018-05-31last-upgraded-on2018-05-31modified-on2022-11-09last-updated-on2014-06-01metadata-created-on2014-06-01metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2018-05-31last-upgraded-or-created-ondisciplineMathematics::Geometry::Linear figures - PropertiesMathematics::Geometry::Linear figures - Propertieseducational objectivecognitivecognitiveteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/5760hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/25237/5-10_theorima1.jpg.jpg2015-01-01T00:00:00Z