2024-03-29T05:04:20Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/65632022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_553Παραδοσιακά γεφύρια - παιχνίδι αντιστοίχισης(Ονομασίες και δομικά στοιχεία)Εφαρμογή - παιχνίδι αντιστοίχισης. Φωτογραφίες ελληνικών παραδοσιακών γεφυριών εμφανίζονται σε ξεχωριστές καρτέλες μαζί με ορισμένες λεπτομέρειες τους. Η αναζήτηση της σωστής επιλογής στοχεύει στον εντοπισμό των κατασκευαστικών στοιχείων (σχήματα, επαναλήψεις, γραμμές) που χαρακτηρίζουν την ελληνική παραδοσιακή αρχιτεκτονική των γεφυριών.elΠαραδοσιακά γεφύριααρχιτεκτονικήσχέδιοδομή και σύνθεσηλαϊκή αρχιτεκτονικήκατασκευήΠαραδοσιακή αρχιτεκτονικήURIphotodentro:lor:8521/65631subject matter expertcreatorcreatorteam coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/6563metadata author2014-09-05metadata validator2014-10-15metadata author2014-11-06metadata validator2014-11-13metadata author2014-12-04metadata validator2014-12-30metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/25726/b2_6_paradosiaka_gefyria_pidx0025472.zipapplication/zip3443005educational gameprimarylearnerteacheractiveΜπορεί να αξιοποιηθεί στην εισαγωγική προσέγγιση θεμάτων με περιεχόμενο τα αρχιτεκτονικά παραδοσιακά περάσματα και τις κατασκευές στο φυσικό περιβάλλον. Αρχικά οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες παρατηρούν, συγκρίνουν και απαντούν μεμονωμένα ή εναλλάξ. Μέσα από συσχετισμούς εικόνας και κατασκευαστικής ορολογίας διαμορφώνεται το ερέθισμα για εικαστική δράση. Στη συνέχεια κάθε ομάδα επιλέγει τρόπο περιγραφής του θέματος (κείμενο, ζωγραφική, μακέτα κλπ).el6-12Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2014-10-15created-on2014-10-15published-on2022-11-09last-updated-on2014-10-15metadata-created-on2014-10-15metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2014-10-15last-upgraded-or-created-ondisciplineVisual Arts Education::ArchitectureVisual Arts Education::Architectureeducational objectivecognitive::process::to remembercognitive::process::to rememberaffective::to respond and participateaffective::to respond and participatepsychomotor::to adapt and perform creativelypsychomotor::to adapt and perform creativelyteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6563hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/25723/b2_6_paradosiaka_gefyria.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z