2024-03-28T15:41:42Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/65682022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_553Οι ιδιότητες και οι ομάδες των χρωμάτων ζωγραφικής (κουίζ)Διαδραστική άσκηση βασισμένη στη διάκριση τεσσάρων χρωματικών ομάδων (βασικά και συμπληρωματικά χρώματα, θερμά και ψυχρά χρώματα). Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξάσκηση των μαθητών στην αναγνώριση των κυρίαρχων χρωμάτων, παρατηρώντας τις λεπτομέρειες επιλεγμένων έργων ζωγραφικής.
Πιο συγκεκριμένα, ζητείται η αναγνώριση του χρώματος που κυριαρχεί σε κάθε πίνακα και η ταξινόμησή του σε δύο χρωματικές ομάδες. Σε κάθε σωστή επιλογή εμφανίζεται ολόκληρο το έργο με στοιχεία για τον τίτλο, τον δημιουργό και την εποχή του. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει τρεις διαφάνειες με έξι έργα τέχνης στην καθεμία.elβασικά χρώματασυμπληρωματικά χρώματατονική διαβάθμισηαπόχρωσηθερμά χρώματαψυχρά χρώματαπίνακας ζωγραφικήςκουίζΕυρώπη15ος - 20ός αιώναςURIphotodentro:lor:8521/65681subject matter expertcreatorteam coordinatoradaptation2018-10-15certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfunderfundingfundingfunding frameworkfunding frameworkprogram / projectprogram / project2010-2015duration2017-2018durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.5URIphotodentro:lor:8521/6568metadata author2014-09-24metadata validator2014-10-15metadata author2014-12-04metadata validator2014-12-30metadata validator2019-05-30metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundermetadata fundingmetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata funding frameworkmetadata authoring program / projectmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project duration2017-2018metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/65198/idiotites_omades_xromaton_v1.5_pidx0028706.zipapplication/zip1757131drill and practiceprimarylearnerteacheractiveΟ εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί την άσκηση ως παιγνιώδη δραστηριότητα ανακεφαλαίωσης. Σχολιάζοντας τα εμφανιζόμενα έργα, επισημαίνει τη σημασία των χρωμάτων στην ερμηνεία ενός έργου τέχνης (π.χ. γυναίκα με σταυρωμένα χέρια). Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, παρατηρούν τις λεπτομέρειες και προτρέπονται να επιλέξουν το σωστό είδος ομάδας (βασική ή συμπληρωματικά, θερμά ή ψυχρά). Η χρωματική ομάδα που κυριαρχεί στις λεπτομέρειες άλλοτε είναι φανερή και άλλοτε κρυμμένη σε πολλές παραπλήσιες αποχρώσεις. Μέσα από τις εναλλαγές διατηρείται το ενδιαφέρον των μαθητών, ενώ, με την υποστήριξη του εκπαιδευτικού, μπορούν οι μαθητές να σχολιάσουν τα εμφανιζόμενα έργα. Η δραστηριότητα μπορεί να εφαρμοστεί στην τάξη με ηλεκτρονικό υπολογιστή και διαδραστικό πίνακα ή βιντεοπροβολέα.el6-12Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesnoAdobe Flash Professional CS5.5@1.0HTML5@1.52019-05-31T09:04:53Z2019-05-31T09:04:53Z2014-10-15created-on2014-10-15published-on2019-09-17last-upgraded-on2020-08-06modified-on2022-11-09last-updated-on2014-10-15metadata-created-on2014-10-15metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2019-09-17last-upgraded-or-created-ondisciplineVisual Arts Education::PaintingVisual Arts Education::Paintingeducational objectivecognitive::process::to applycognitive::process::to applyaffective::to pay attentionaffective::to pay attentionaffective::to respond and participateaffective::to respond and participateteaching/learning approachbehaviourist::drill and practisebehaviourist::drill and practiseisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6568hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/28974/a1_sxeseisxromaton.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z