2024-03-28T11:34:39Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/83512022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_8627Εικονομαχία - Τα επιχειρήματα εικονομάχων και εικονολατρώνΔιερευνητική δραστηριότητα ανάγνωσης ιστορικών πηγών με θέμα την Εικονομαχία και τα επιχειρήματα εικονομάχων και εικονολατρών. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων διερευνητικής μάθησης και η οικοδόμηση της ιστορικής γνώσης.
Οι ιστορικές πηγές, πρωτογενείς και δευτερογενείς, προσφέρουν πλούσιο υλικό για τη διερεύνηση ιστορικών θεμάτων. Εδώ, η παράλληλη μελέτη των τεσσάρων γραπτών πηγών προσφέρει, με τον συσχετισμό, την αντιπαραβολή και τη συμπληρωματικότητά τους, την ευκαιρία για πολυπρισματική προσέγγιση της ιστορίας.elΒυζαντινή αυτοκρατορίαΕικονομαχίαεικονομάχοιεικονολάτρεςαυτοκράτορας Λέων Γ΄Ιωάννης ΔαμασκηνόςΒυζαντινή αυτοκρατορία726-843 μ.Χ.URIphotodentro:lor:8521/83511team coordinator2015-05-04pedagogical coordinator2015-05-04technical designer2015-05-04pedagogical design group member2015-04-20pedagogical design group member2015-04-20subject matter expert2015-04-20certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/8351metadata validator2015-05-29metadata validator2015-05-29metadata validator2015-06-09metadata validator2018-09-30metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/49176/ma3_pidx0048880.zipapplication/zip1052327Mozilla FirefoxbrowsernonenoneGoogle ChromebrowsernonenoneΜελετώ τις πηγές, αντλώ πληροφορίες και καταγράφω στις Δραστηριότητες 1 και 2 τα επιχειρήματα των εικονολατρών και των εικονομάχων. Στη συνέχεια συνθέτω κείμενο με τα επιχειρήματα των δύο πλευρών χρησιμοποιώντας αποσπάσματα (λέξεις, φράσεις) από τις πηγές, δηλώνοντας ποιος/ποια τα αναφέρει. (π.χ. σύμφωνα με τον/την ..., η οποία αναφέρει ...). Πατώ «υποβολή» (√ ) και ελέγχω την ορθότητα και πληρότητα του συνθετικού κειμένου που δημιούργησα, σύμφωνα με το βοηθητικό κείμενο που εμφανίζεται στην οθόνη. Στη συνέχεια προβαίνω σε ενδεχόμενες αναθεωρήσεις πριν από την εκ νέου υποβολή.inquiryPT00H00M45Sprimarylower secondaryhigher secondarylearnerteachermixedΗ επεξεργασία της ιστορικής πηγής υλοποιείται με τη μελέτη του πρωτότυπου και του μεταφρασμένου περιεχομένου της και την απάντηση σε ερωτήματα που σχετίζονται με αυτή (δημιουργός, ιδιότητα δημιουργού, χρόνος δημιουργίας, χαρακτήρας πηγής, σκοπός συγγραφής, κοινό απεύθυνσης, οπτική γωνία δημιουργού). Η διαδικασία ανατροφοδότησης επιτρέπει την εκ νέου διαμόρφωση των απαντήσεων με τις απαραίτητες αλλαγές που μπορούν γίνουν.el9-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2015-05-29created-on2015-05-29published-on2022-11-09last-updated-on2015-05-29metadata-created-on2015-05-29metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2015-05-29last-upgraded-or-created-ondisciplineHistory::Byzantine and Medieval History::Social organization and everyday lifeHistory::Byzantine and Medieval History::Social organization and everyday lifedisciplineHistory::Byzantine and Medieval History::ReligionHistory::Byzantine and Medieval History::Religioneducational objectivecognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::meta – cognitivecognitive::knowledge::meta – cognitivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningconstructivist::cognitive apprenticeshipconstructivist::cognitive apprenticeshipisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8351hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/41839/ma3.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z