2024-03-28T09:47:49Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/88002023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_8627Η πολιορκία της Κωνσταντινούπολης το 1453Διαδραστική παρουσίαση ιστορικού υλικού για την πολιορκία της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς Τούρκους το 1453, με άμεση αντιπαραβολή προσώπων και ενεργειών των αντιπάλων. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι ο εμπλουτισμός των γνώσεων των μαθητών σχετικά με τους ηγέτες, τους πρωταγωνιστές, τους εμπλεκόμενους, τις προετοιμασίες, τις δυνάμεις και τις απώλειες Βυζαντινών και Οθωμανών.
Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει κειμενικές πληροφορίες, καθώς και πλούσιο εποπτικό υλικό για τα δύο αντιμαχόμενα στρατεύματα.elΒυζαντινή αυτοκρατορίαΚωνσταντινούποληΟθωμανοίΚωνσταντίνος ΙΑ΄ ΠαλαιολόγοςΜωάμεθ Β΄πολεμική τακτικήΆλωσηΚωνσταντινούπολη1453URIphotodentro:lor:8521/88001content editorpedagogical design group membertechnical designersubject matter expertpedagogical coordinatorteam coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/8800metadata validator2015-08-07metadata validator2015-08-07metadata validator2018-09-30metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/49206/ma16_pidx0048910.zipapplication/zip7800314Adobe Flash Playerplug-innonenoneΕπιλέγω κάθε θεματική κατηγορία και μελετώ το ιστορικό υλικό. Μπορώ να μελετήσω το υλικό είτε κάθετα, ανά αντίπαλο, είτε οριζόντια, ανά θέμα. Με την επιλογή «Πολιορκία» μπορώ να προβάλλω τις πληροφορίες και πάλι με όποιο τρόπο κρίνω πιο πρόσφορο.presentationPT00H25M00Sprimarylower secondaryhigher secondarylearnerteacherexpositiveΗ διαδραστική παρουσίαση αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο και παρέχει το απαραίτητο πληροφοριακό υλικό για τη μελέτη του εξεταζόμενου θέματος με διακριτή διάρθρωση των επιμέρους υποθεμάτων. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες που αφορούν στην ανάδειξη και κατανόηση του ιστορικού θέματος, σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα της σχολικής τάξης, πολλαπλασιάζοντας με αυτόν τον τρόπο τις δυνατότητες της διδακτικής και μαθησιακής αξιοποίησής του.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν ιστορικό υλικό για την πολιορκία της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453, να γνωρίσουν στοιχεία των αντίπαλων στρατοπέδων, με άμεση αντιπαραβολή προσώπων και ενεργειών, και να κατανοήσουν το ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο του σημαντικού αυτού ιστορικού γεγονότος.el9-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2015-08-07created-on2015-08-07published-on2022-11-09last-updated-on2015-08-07metadata-created-on2015-08-07metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2015-08-07last-upgraded-or-created-ondisciplineHistory::Byzantine and Medieval History::WarsHistory::Byzantine and Medieval History::WarsdisciplineHistory::Byzantine and Medieval History::Interstate relations and diplomacyHistory::Byzantine and Medieval History::Interstate relations and diplomacydisciplineHistory::Byzantine and Medieval History::Leading personalitiesHistory::Byzantine and Medieval History::Leading personalitieseducational objectivecognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::proceduralcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningconstructivist::experiential learningconstructivist::experiential learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8800hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/44936/ma16.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z