2024-03-28T19:26:02Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/88702023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_10448Χρωματίζοντας την είσοδο του Χριστού στα ΙεροσόλυμαΔραστηριότητα ζωγραφικής, κατά την οποία οι μαθητές χρωματίζουν την εικόνα της εισόδου του Χριστού στα Ιεροσόλυμα. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να αναπτυχθούν δεξιότητες που αφορούν στον χειρισμό του «ποντικιού» και την αισθητική των χρωμάτων.
Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρει μια χρωματική παλέτα με 216 διαφορετικές αποχρώσεις, προκειμένου οι μαθητές να κάνουν τους δικούς τους συνδυασμούς. Ακόμη, υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης του πάχους της γραμμής, καθώς και σβησίματος πιθανών λαθών.elείσοδος στα ΙεροσόλυμαΚυριακή των ΒαΐωνΒαϊοφόροςΙησούςΧριστόςφορητή εικόνααγιογραφίαζωγραφικήURIphotodentro:lor:8521/88701creator2013-07-09validator2015-06-03pedagogical coordinator2015-07-24educational validatorteam coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/8870metadata author2014-02-21metadata validator2015-08-19metadata validator2018-06-15metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/21670/kef7_en35_eisodos.swfapplication/x-shockwave-flash257696Adobe Flash Playerplug-innonenoneInternet ExplorerbrowsernonenoneMozilla Firefoxbrowsernonenoneopen activityPT00H05M00SprimarylearnerteacheractiveΤο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο τόσο του μαθήματος των Θρησκευτικών όσο και των Εικαστικών.el6-9Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.Η εικόνα προέρχεται από το σχολικό βιβλίο Θρησκευτικών Γ΄ Δημοτικού (σ. 102). Το περίγραμμα της εικόνας έγινε με το ελεύθερο πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων Gimp. Για την παραγωγή του .swf αρχείου έγινε τροποποίηση κώδικα των Doug Ensley and Barbara Kaskosz από τη διεύθυνση: www.flashandmath.comyesno2015-08-19created-on2015-08-19published-on2022-11-09last-updated-on2015-08-19metadata-created-on2015-08-19metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2015-08-19last-upgraded-or-created-ondisciplineReligious Education::New Testament::The Life of ChristReligious Education::New Testament::The Life of ChristΕίσοδος Χριστού στα Ιεροσόλυμαeducational objectivecognitive::process::to remembercognitive::process::to rememberaffective::to pay attentionaffective::to pay attentionteaching/learning approachconstructivist::experiential learningconstructivist::experiential learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8870hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/33120/kef7_en35_eisodos.jpg.jpg2015-01-01T00:00:00Z