2024-03-28T13:21:27Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/91222021-02-15T23:06:48Zhdl_8521_4587Κυκλοφοριακή αγωγή: Σενάριο για μια παραλίγο σύγκρουσηΕκπαιδευτικό σενάριο που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητων με τη διαδικασία ανάπτυξης μιας πολυμεσικής εφαρμογής από τη δημιουργία του αρχικού σεναρίου μέχρι και την υλοποίησή του σε πρόγραμμα παρουσιάσεων.elσενάριοιστοριοπίνακαςυλοποίηση σεναρίουγραμμική πλοήγησηURIphotodentro:lor:8521/91221adaptation2015-03-31creatorcreatorcreatorcreatorcreatorcreatorcreatorcreatorcreatorcreatorcreatorcertifiercertifierquality sealquality sealitem seal teaseritem seal teaseritem sealing URLitem sealing URLitem seal teaseritem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2003-2008durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/9122metadata author2015-05-08metadata author2015-06-03metadata validator2015-08-31scientific metadata coordinator2015-03-31metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/41600/crash_pidx0041321.zipapplication/zip2497882presentationPT00H15M00Slower secondaryhigher secondarylearnerteachermixedΟι μαθητές διερευνούν την εφαρμογή και μέσα από το παράδειγμα μαθαίνουν τα διαφορετικά στάδια ανάπτυξης μιας εφαρμογής πολυμέσων. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης.el12-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).yesno2008-12-31created-on2015-08-31published-on2021-02-16last-updated-on2015-08-31metadata-created-on2015-08-31metadata-published-on2021-02-16metadata-last-updated-on2008-12-31last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Multimedia::Multimedia ApplicationsInformation & Communication Technologies (ICT)::Multimedia::Multimedia Applicationseducational objectivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelyteaching/learning approachcognitivist::direct instructioncognitivist::direct instructionisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/9122hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/41597/crash.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z