2024-03-28T23:26:23Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/93982022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_8628Η εδαφική ολοκλήρωση του ελληνικού κράτουςΔραστηριότητα κατανόησης του ιστορικού χρόνου, με τη χρονολογική ταξινόμηση ιστορικών χαρτών για την εδαφική ολοκλήρωση του ελληνικού κράτους. Μέσω της συνοδευτικής διερευνητικής δραστηριότητας, το μαθησιακό αντικείμενο συμβάλλει στην καλλιέργεια δεξιοτήτων διερευνητικής μάθησης και την οικοδόμηση της ιστορικής γνώσης.
Αφού τοποθετηθούν οι ιστορικοί χάρτες με τη σωστή σειρά, δίνονται σύντομες ιστορικές πληροφορίες για τη σταδιακή προσάρτηση εδαφών στο ελεύθερο ελληνικό κράτος, προκειμένου να συντάξουν οι μαθητές το δικό τους κείμενο.elελληνικό κράτος19ος αιώνας20ός αιώναςεδαφική επέκτασησύνοραΕλλάδα1832-1947URIphotodentro:lor:8521/93981content editorinstructional designertechnical designersubject matter expertpedagogical coordinatorteam coordinatoradaptation2018-07-30certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfunderfundingfundingfunding frameworkfunding frameworkprogram / projectprogram / project2010-2015duration2017-2018durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.5URIphotodentro:lor:8521/9398metadata validator2015-09-16metadata validator2018-07-30metadata validator2018-09-30metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundermetadata fundingmetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata funding frameworkmetadata authoring program / projectmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project duration2017-2018metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/47845/ma146_pidx0047555.zipapplication/zip2474590Ταξινομώ τους χάρτες με κριτήριο τη χρονολογική σειρά, απαντώ στις συνοδευτικές δραστηριότητες και δημιουργώ αρχείο με την εργασία μου.drill and practiceinquiryPT00H20M00Sprimarylower secondaryhigher secondarylearnerteacheractiveΗ εδαφική ολοκλήρωση του ελληνικού κράτους, στο πλαίσιο της εννοιολογικής ιστορικής μάθησης, αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο συνεισφέρει στην κατανόηση του ιστορικού χρόνου. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν στοιχεία για τη σταδιακή επέκταση των συνόρων του ελληνικού κράτους, να διακρίνουν τις επιμέρους χρονικές και εδαφικές συσχετίσεις, να εμπλακούν με συναφείς έννοιες του ιστορικού χρόνου, όπως η αλληλουχία, η συνέχεια και η αλλαγή, και να κατανοήσουν αιτιώδεις σχέσεις της ευρύτερης ιστορικής περιόδου. Επιπλέον, σε συνοδευτική δραστηριότητα έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν το ιστορικό υλικό, να εμπλακούν με την πολυπλοκότητα του ιστορικού παρελθόντος και να διαμορφώσουν την προσωπική τους ιστορική αφήγηση.el9-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesnoArticulate Storyline 2.0@1.0Articulate Storyline 3.0@1.52019-05-31T09:04:53Z2019-05-31T09:04:53Z2015-09-16created-on2015-09-16published-on2019-07-17last-upgraded-on2019-07-17modified-on2022-11-09last-updated-on2015-09-16metadata-created-on2015-09-16metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2019-07-17last-upgraded-or-created-ondisciplineHistory::Newer and Modern History (19th-20th century)::WarsHistory::Newer and Modern History (19th-20th century)::WarsdisciplineHistory::Newer and Modern History (19th-20th century)::Interstate relations and diplomacyHistory::Newer and Modern History (19th-20th century)::Interstate relations and diplomacyeducational objectivecognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::proceduralcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelyteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningconstructivist::experiential learningconstructivist::experiential learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/9398hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/47842/ma146.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z