2024-03-28T17:57:34Zhttps://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/9572023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_552Η εντολή "Επανάλαβε" στο ScratchΔιαδραστικό βιντεομάθημα για τη χρήση της εντολής ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ στο Scratch. Ως παράδειγμα χρησιμοποιεί την προσομοίωση της κίνησης των δεικτών ενός ρολογιού.elscratchΕπανάλαβερολόιδομή επανάληψηςURIphotodentro:lor:8521/9571creator2012-02-01team coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/957metadata author2012-10-03metadata author2012-11-30metadata validator2013-01-08metadata author2014-08-30metadata validator2014-09-05metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/6528/Gym_Plhr_kef1_2_epanalabe_scratch.zipapplication/zip2600507Adobe Flash Playerplug-innone9explorationPT00H05M00Slower secondaryhigher secondaryvocational educationlearnerteacheractiveΟι μαθητές πειραματίζονται, διερευνούν και εξασκούνται με στόχο την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης δραστηριότητας χρήσης της εντολής ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ στο scratch. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης. Στη συνέχεια, καλεί τους μαθητές να υλοποιήσουν αντίστοιχη εφαρμογή ή και να επεκτείνουν την ίδια προσθέτοντας νέες λειτουργίες.el12-19+Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Το παρόν διατίθεται στο κοινό για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Εάν τροποποιηθεί ή δημιουργηθεί κάτι νέο βασισμένο σε αυτό, αυτό που θα προκύψει θα μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια (Creative Commons 3.0/CC BY - NC -SA 3.0).
Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΔΒΜΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2013-01-08created-on2013-01-08published-on2022-11-09last-updated-on2013-01-08metadata-created-on2013-01-08metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2013-01-08last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::Programming environmentInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::Programming environmentScratchdisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::Programming structuresInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::Programming structureseducational objectivecognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::proceduralcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to applycognitive::process::to applyaffective::to respond and participateaffective::to respond and participateteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/957hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/6924/Gym_Plhr_kef1_2_epanalabe_scratch.png.jpg2015-01-01T00:00:00Z