Στο μάθημα της Ιστορίας ή της αισθητικής αγωγής, οι μαθητές περιγράφουν την εικόνα και αναγνωρίζουν χαρακτηριστικά στοιχεία της αρχιτεκτονικής του ανακτόρου. Επίσης, με αφορμή την εικόνα ο εκπαιδευτικός μπορεί να συζητήσει για τη χρήση του ανακτόρου ως κατοικία των σουλτάνων και διοικητικού κέντρου της οθωμανικής αυτοκρατορίας και να ωθήσει τους μαθητές να αναζητήσουν επιπρόσθετες πληροφορίες γι΄ αυτό. Ακόμη, μπορεί να γίνει συζήτηση για τον Κεμάλ Ατατούρκ, ο οποίος πέθανε στο χώρο αυτό.