Το μαθησιακό αντικείμενο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε θέματα που αφορούν την κατασκευή/ιστορία της Ακρόπολης των Αθηνών, σε σχέδια εργασίας που πραγματεύονται σημαντικά πολεμικά γεγονότα και τις αλλαγές που προκάλεσαν στο βράχο της Ακρόπολης, καθώς και σε θέματα που μελετούν τις ηγετικές μορφές της Αθήνας από τα αρχαία χρόνια έως τα νεότερα και τον τρόπο που προσπάθησαν αυτές να επηρεάσουν το ιστορικό μνημείο. Το αντικείμενο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως εποπτικό μέσο, αξιοποιώντας την τεχνική των ερωταποκρίσεων της άμεσης διδασκαλίας, προκαλώντας συζήτηση ή διάλογο βάσει της Σωκρατικής-Μαιευτικής μεθόδου διδασκαλίας. Παράλληλα, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια της συνεργατικής μάθησης και της επίλυσης προβλήματος στην περίπτωση σχεδίων εργασίας.