ΙΣΤΟΡΙΑ : 1) Οι μαθητές αναζητούν στο διαδίκτυο την τυπολογία των θρόνων. Ανακαλύπτουν πόσο σημαντικός διαχρονικά είναι ο "θρόνος" από την Κνωσό μέχρι το "Game of Thrones". Ο θρόνος στο χρόνο και στο χώρο.( π.χ. ο θρόνος με επένδυση ελεφαντοστού από τη Σαλαμίνα της Κύπρου,ο "μοναδικός" μαρμάρινος θρόνος από τον "τάφο της Περσεφόνης" που αποδίδεται στη μητέρα του Φιλίππου Ευρυδίκη (Μ.Ανδρόνικος),του ιερέα του Ελευθερέως Διονύσου στο Θέατρο νότια της Ακρόπολης των Αθηνών, του Ελκομένου Χριστού στη Μονεμβασία,οι αρχιερατικοί θρόνοι, τα κτιστά σύνθρονα). 2) Συνειδητοποιούν πόσο δύσκολο είναι το έργο της αναστήλωσης αρχαίων μνημείων και κατά πόσο ένας αρχαιολόγος ,όπως ο Έβανς, μπορεί να επηρεάσει την "ορολογία" της Ιστορίας, αφού έχοντας αποκαλύψει ένα μεγάλο μέρος των θεμελίων ενός εκτεταμένου συμπλέγματος, το οποίο ο ίδιος προσδιόρισε ως Ανάκτορο της Κνωσού κέντρο του Μινωικού πολιτισμού όχι μόνο αποκάλυψε τα θαμμένα ερείπια αλλά και τα αναστήλωσε εν μέρει. Όμως, στην προσπάθεια της αναστήλωσης χρησιμοποίησε ξένα υλικά π.χ. τσιμέντο. Όπως είναι φυσικό, ασκήθηκε κριτική εναντίον του, αλλά με την προσπάθειά του ο Έβανς βοήθησε και βοηθά ακόμη και σήμερα τον μέσο επισκέπτη να "διαβάσει" τον αρχαιολογικό τόπο. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ : κατασκευή μακέτας