Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως πηγή πληροφορίας στο πλαίσιο της συνεργατικής και διερευνητικής μάθησης από μαθητές του Γενικού και Τεχνολογικού Λυκείου στο μάθημα τόσο της Ιστορίας όσο και των Ερευνητικών Εργασιών. Οι μαθητές σε ομάδες επισημαίνουν λεπτομέρειες στον σχεδιασμό, αναδεικνύουν χαρακτηριστικά της κατασκευής, συγκρίνουν με άλλες φωτογραφίες που απεικονίζουν κτήρια της ίδιας εποχής και βγάζουν συμπεράσματα αλλά και αναζητούν και εντοπίζουν σε μηχανές αναζήτησης πληροφορίες σχετικά με τον σκοπό λειτουργίας των Διδασκαλείων.