Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας. Οι μαθητές παρατηρούν την εικόνα και περιγράφουν τα χαρακτηριστικά στοιχεία του μνημείου. Επίσης, οι μαθητές θα μπορούσαν να περιηγηθούν εικονικά στο μνημείο του Λυσικράτη. Ως δραστηριότητα θα μπορούσε να δοθεί να βρουν και άλλο εικονογραφικό υλικό από τα μνημεία της αρχαίας Αθήνας και να δημιουργήσουν μια παρουσίαση. Ακόμη, στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας θα μπορούσε να αποτελέσει εποπτικό υλικό το οποίο θα αξιοποιούσε ο εκπαιδευτικός στην εισαγωγή της δραματικής ποίησης τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο Λύκειο.