Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ως αφόρμηση για τη συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες διερευνητικής μάθησης. Για παράδειγμα, οι μαθητές: α) θα συγκεντρώσουν πληροφορίες για τον τόπο γέννησης και θανάτου του Ομήρου, β) θα συζητήσουν για τις θεωρίες σχετικά με το, αν ο Όμηρος ήταν πραγματικό πρόσωπο, γ) θα παρακολουθήσουν το βίντεο "Ιστορία του ελληνικού νομίσματος", το οποίο είναι αναρτημένο στο ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ και στο οποίο παρουσιάζεται η εξέλιξη του αρχαίου ελληνικού νομίσματος και θα ετοιμάσουν μία σχετική πολυτροπική παρουσίαση.