Σε μια διδακτική προσέγγιση για το Ισλάμ η συγκεκριμένη εικόνα οπτικοποιεί την κορυφαία στιγμή στη θρησκευτική ζωή ενός μουσουλμάνου, το προσκύνημα στη Μέκκα, και αναδεικνύει την ιστορική της προοπτική. Θα μπορούσε, με βάση αυτή την εικόνα και των βιογραφικών στοιχείων του συγγραφέα του βιβλίου στο οποίο περιλαμβάνεται, οι μαθητές να αναλάβουν μια έρευνα για τη στάση των Δυτικών απέναντι στις αρχαιότητες στους νεότερους χρόνους και το φαινόμενο της μεταφοράς των έργων μακριά από τον τόπο προέλευσής τους, κάτι το οποίο όπως θα αποδειχθεί δεν περιορίζεται μόνο στα ελγίνεια γλυπτά.