Το Μ.Α. μπορεί να αξιοποιηθεί για τη διδασκαλία θεμάτων σχετικά με την ιστορία και ειδικότερα την αρχιτεκτονική εξέλιξη των αρχαίων θεάτρων. Προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας, για να γνωρίσουν οι μαθητές του Δημοτικού, την τεχνική της αρχιτεκτονικής αρχαίων θεάτρων, αλλά και τις καινοτόμες πολιτιστικές ανάγκες που υπηρετούσε ο χώρος. Εμβαθύνοντας σε θέματα παιδαγωγικής αξίας των θεατρικών παραστάσεων (για τους Αρχαίους Έλληνες το θέατρο θεωρούσαν ότι είναι διδακτικό και το έβλεπαν και ως ένα είδος ανακούφισης, κάθαρσης) προτείνεται να χρησιμοποιηθεί στο πλαίσιο της διερευνητικής μάθησης, από τους μαθητές του γυμνασίου στο μάθημα της Ιστορίας και στις Ερευνητικές Εργασίες ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη για το δημοτικό, η σχέση της αρχιτεκτονικής των αρχαίων θεάτρων με την ακουστική ποιότητα των παραστάσεων που τελούνταν και την αισθητική των χώρων αυτών. Προτείνεται η ολιστική προσέγγιση και μελέτη του αρχαίου θεάτρου προκειμένου να διερευνηθεί πώς όλοι αυτοί οι επιμέρους παράγοντες υπηρετούσαν τον σκοπό της παράστασης που δεν ήταν άλλος από την κάθαρση.
Προτείνεται να αξιοποιηθεί και για την μελέτη των δομικών στοιχείων των θεατρικών χώρων στην Ελλάδα από το μάθημα της θεατρικής αγωγής.