Προτείνεται η αξιοποίηση του Μ.Α. στο πλαίσιο της άμεσης διδασκαλίας προκειμένου να κατανοήσουν οι μαθητές του δημοτικού πώς ήταν το μνημείο τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, τη χρήση του εκείνη την εποχή και τη συγκριτική παρατήρησή του μνημείου στη σύγχρονη εποχή. παράλληλα θα μπορούσαν να προβληματιστούν και να διερευνήσουν τα αίτια (κοινωνικά, πολιτικά, πολιτισμικά, οικονομικά, θρησκευτικά) της παρακμής που βίωσε και της αναστήλωσής του αργότερα. Τα ίδια θέματα (σε ανώτερο επίπεδο εμβάθυνσης) θα μπορούσαν να διερευνηθούν και από τους μαθητές του γυμνασίου μέσα από εργασίες ή project στο μάθημα της ιστορίας.
Προτείνεται η αξιοποίηση του Μ.Α. και από το μάθημα της αισθητικής αγωγής και ειδικότερα της μουσικής προκειμένου να μελετηθεί ένα μνημείο που οικοδομήθηκε για μουσικές παραστάσεις και ξαναβρήκε τη θέση που του άξιζε στο μουσικό αρχιτεκτονικό στερέωμα μετά από πολλούς αιώνες.