Ο διδάσκων μπορεί να προβάλει την εικόνα στην τάξη δίνοντας αρχικά κάποιες γενικές πληροφορίες στους μαθητές γύρω από τις συνθήκες κατασκευής του ναού (χρόνος, τόπος, δημιουργός) και στη συνέχεια να ζητήσει από τους μαθητές να εντοπίσουν το ρυθμό στον οποίο είναι χτισμένος (θα έχει προηγηθεί η διδασκαλία των ρυθμών στην αρχιτεκτονική), ζητώντας τους να δικαιολογήσουν την απάντησή τους. Μπορεί, επίσης, να τους προβάλει μια εικόνα κάτοψης ενός σταυροειδούς βυζαντινού ναού, και να τους ζητήσει να βρουν ομοιότητες ανάμεσα στα δύο σχέδια, έτσι ώστε να αντιληφθούν την ομοιότητα με τον αρχαίο ναό (3 κλίτη, σταυροειδές σχήμα). Έτσι, μπορεί να αναφερθεί και στην επιρροή της αρχαιοελληνικής αρχιτεκτονικής στη βυζαντινή. Τέλος, ο διδάσκων μπορεί να προβάλει μια σύγχρονη φωτογραφία των Προπυλαίων, από μια πιο συνήθη οπτική γωνία (συνήθως προβάλλεται η πλευρά εισόδου στην Ακρόπολη). Έτσι, οι μαθητές μπορούν α) να αντιληφθούν τη σημασία της οπτικής γωνίας στη θέαση ενός κτιρίου β) να συνειδητοποιήσουν την πολυπλοκότητα του συγκεκριμένου κτίσματος και γ) να διακρίνουν το αποτέλεσμα που έχουν οι εργασίες αναστήλωσης των μνημείων.