Οι μαθητές θα διευρύνουν τις γνώσεις τους και θα έλθουν σε επαφή με περιοδικά της εποχής, παρατηρώντας από τη μια τον τρόπο μορφοποίησης των κειμένων ενός περιοδικού και από την άλλη το περιεχόμενο των κειμένων. Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για αναζήτηση από τους μαθητές συγκεκριμένων στοιχείων αναφορικά με την ανατροφή των γυναικών κατά τον 19ο αιώνα. Με έναυσμα και σημείο αναφοράς το συγκεκριμένο λήμμα/κείμενο μπορεί να ζητηθεί από τους εμπλεκόμενους μαθητές να διερευνήσουν, στο διαδίκτυο ή στα σχολικά εγχειρίδια, αντίστοιχα κείμενα και να δημιουργήσουν μια παρουσίαση ή έναν πίνακα όπου θα παρουσιάζονται ομοιότητες και διαφορές στον τρόπο ανατροφής των κοριτσιών σε διάφορες εποχές ή περιοχές. Ακόμη, μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές να συγκρίνουν την ανατροφή των θηλυκών παιδιών κατά τον 19ο αιώνα με την αντίστοιχη ανατροφή της εποχής μας και να συνθέσουν ένα κείμενο, εντοπίζοντας τις διαφορές και αναζητώντας την αιτία αυτών των διαφορών, αναδεικνύοντας κάποια έμφυλα στερεότυπα. Τέλος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ως υλικό προς επεξεργασία, στο πλαίσιο ενός project που αφορά έρευνα για τα έμφυλα στερεότυπα στο πέρασμα του χρόνου.