Το έργο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών ή της ιστορίας της τέχνης, ή σε ερευνητικές εργασίες και διαθεματικές δραστηριότητες σχετικές με την έννοια του πολλαπλού στην τέχνη (επανάληψη ίδιων αντικειμένων/πραγμάτων στη σύγχρονη τέχνη και ειδικότερα στην pop art) ή τον καταναλωτισμό της σύγχρονης εποχής, όπως αυτός καταγράφεται και καταδεικνύεται από τους σύγχρονους καλλιτέχνες (από τη δεκαετία του 1960 και μετά). Ειδικότερα, μπορεί να συγκριθεί με έργα καλλιτεχνών της pop art που κριτικάρουν έμμεσα ή άμεσα τη μαζική παραγωγή και κατανάλωση προϊόντων και ειδικότερα φαγητών και γλυκών, όπως τα σχετικής θεματικής έργα του Andy Warhol, οι ζωγραφικοί πίνακες του Wayne Thiebaud (ο οποίος είναι γνωστός για τις απεικονίσεις γλυκών), τα υπερμεγέθη γλυπτά (φαγητά και γλυπτά) του Claes Oldenburg. Οι καλλιτεχνικές αυτές αναφορές στον σύγχρονο καταναλωτισμό θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως θέμα ή εικονογράφηση σε δραστηριότητες και εργασίες για την Αγωγή Υγείας.
Επίσης, το έργο θα μπορούσε να αναγνωσθεί ως μια σύγχρονη μορφή νεκρής φύσης και να συγκριθεί με νεκρές φύσεις άλλων εποχών (ειδικά με νεκρές φύσεις που περιλαμβάνουν φαγητά), από τα αρχαία ρωμαϊκά ψηφιδωτά με "αποφάγια" (ένα χαρακτηριστικό δείγμα ρωμαϊκού αντιγράφου αρχαίου ελληνικού ψηφιδωτού αυτής της κατηγορίας βρίσκεται στο Βατικανό) μέχρι σήμερα.
Σε ένα πιο πρακτικό επίπεδο, στο μάθημα των Εικαστικών θα μπορούσαν οι μαθητές να ζωγραφίσουν οι ίδιοι παρόμοιες εικόνες ή να κατασκευάσουν γλυπτά, εμπνεόμενοι από τα έργα των καλλιτεχνών που προαναφέρθηκαν.