Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως πηγή πληροφορίας στο μάθημα της Ιστορίας ώστε να γνωρίσουν οι μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου βασικές πληροφορίες για τη ζωή και το έργο ενός σημαντικού εκπροσώπου της παιδαγωγικής επιστήμης και πρωταγωνιστή της γλωσσοεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης της περιόδου 1917-1926. Επιπλέον, το εν λόγω μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει θέμα Σχεδίου Εργασίας στην Ευέλικτη Ζώνη στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο και στο μάθημα Ερευνητικές Εργασίες στο Λύκειο, όπου οι μαθητές με άνεση χρόνου και στο πλαίσιο της συνεργατικής μάθησης μπορούν να διευρύνουν το πεδίο της μελέτης τους και να αναδείξουν λεπτομέρειες για τη συμβολή και προσφορά του εν λόγω παιδαγωγού μέσα από τη θητεία του σε σημαντικές θέσεις στην ιεραρχία της εκπαίδευσης (Μαράσλειο Διδασκαλείο, Υπουργείο Παιδείας).