Οι μαθητές με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού μπορούν να περιγράψουν την εικόνα και να υποθέσουν το χώρο από τον οποίο προέρχεται. Προτείνεται να συζητηθεί το επάγγελμα του βυρσοδέψη ή αλλιώς ταμπάκη ως ένα παραδοσιακό επάγγελμα. Με την παρότρυνση του εκπαιδευτικού οι μαθητές μπορούν ατομικά ή ομαδικά να αναζητήσουν φωτογραφικό υλικό και προφορικές μαρτυρίες από το διαδίκτυο κι ακόμη από μουσεία, αρχεία και βιβλιοθήκες στην περιοχή τους για επαγγέλματα που χάνονται στο πέρασμα του χρόνου. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθητές είναι δυνατό να αναζητήσουν πληροφορίες για τη βιομηχανική ανάπτυξη στην Ελλάδα (και στην περιοχή τους όπου είναι εφικτό) από τα τέλη του 19ου αι. και έως τα μέσα του 20ού αι. το είδος των επιχειρήσεων (π.χ. κλωστοϋφαντουργίες, βιομηχανίες χάρτου, βυρσοδεψεία, καπνοβιομηχανίες), τα παραγόμενα προϊόντα, τον αριθμό των εργαζομένων, τα αίτια της ακμής και της παρακμής τους. Μπορούν ακόμη να εντοπίσουν στην περιοχή τους κτήρια που αποτελούν μνημεία της νεότερης βιομηχανικής κληρονομιάς, να διερευνήσουν και να παρουσιάσουν την ιστορία τους.