Το έργο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών και της ιστορίας της τέχνης ως ένα δείγμα μετα-ιμπρεσσιονισμού και αφαιρετικού ρεαλισμού στη σύγχρονη Ελληνική τέχνη. Προσφέρεται για συγκριτική ανάλυση με άλλες τάσεις και τεχνοτροπίες της ίδιας εποχής στην Ελλάδα.
Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε θεματικές ενότητες ή σχολικές δραστηριότητες με θέμα την προσωπογραφία. Ειδικότερα θα μπορούσε, επειδή απεικονίζει έναν συλλέκτη, να χρησιμοποιηθεί συγκριτικά με άλλα έργα (είτε της ίδιας συλλογής του Βλ. Φρυσίρα, είτε από διαφορετικές πηγές), για τη διερεύνηση της σημασίας των πορτραίτων που γίνονται κατά παραγγελία. Μπορούν επίσης να αναζητηθούν οι ρίζες, η εξέλιξη και η κοινωνική λειτουργία αυτής της παράδοσης (των πορτραίτων κατά παραγγελία) στην ιστορία της τέχνης, από τις απεικονίσεις των δωρητών σε θρησκευτικές εικόνες της πρώιμης Αναγέννησης μέχρι τις μέρες μας.
Επιπλέον, με αφορμή το γεγονός ότι η συλλογή του Βλ. Φρυσίρα περιλαμβάνει πολλά πορτραίτα του, τόσο από Έλληνες όσο και από ξένους καλλιτέχνες, θα μπορούσαν να αναζητηθούν από τους μαθητές άλλα σχετικά έργα (στην ιστοσελίδα του Μουσείου Φρυσίρα) και να γίνει συγκριτική ανάλυση και συζήτηση για το πόσο διαφορετικά απεικονίζεται ο ίδιος άνθρωπος στο έργο διαφόρων καλλιτεχνών, ανάλογα με την ιδιαίτερη τεχνοτροπία και το στυλ του καθενός και τι χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του επιλέγει να εκφράσει και να απεικονίσει ο καθένας.