Μέσα από αυτή τη γκραβούρα οι μαθητές μαζί με τον εκπαιδευτικό μπορούν να κάνουν ένα ταξίδι Ιστορικό, θρησκευτικό, αρχαιολογικό και αρχιτεκτονικό μέσα στο χρόνο. Οι μαθητές θα μπορούσαν να κάνουν μια έρευνα για τα αίτια κατασκευής τειχών σε διαφορετικές ιστορικές περιόδους και τοποθεσίες και τους διαφορετικούς τρόπους κατασκευής. Προτείνεται και μια αναλυτική περιγραφή της γκραβούρας, αλλά και η μελέτη των αποχρώσεων του γκρί και της τονικής διαβάθμισης. Οι μαθητές στο μάθημα των Εικαστικών, θα μπορούσαν να ζωγραφίσουν μοτίβα με τη συγκεκριμένη γεωμετρική δομή και έργα με τείχη ορατά και μη. Να ανακαλύψουν καλλιτέχνες που έχουν ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα, εννοιολογικά, γλυπτικά, ζωγραφικά, performance, κ.ά. Επίσης, θα μπορούσαν να συνεργαστούν με τους φιλολόγους του σχολείου και εργαζόμενοι σε ομάδες, να βρουν λογοτέχνες, ποιητές, θεατρικούς συγγραφείς που έγραψαν και χρησιμοποίησαν τα τείχη ορατά και μη στα έργα τους, να τα καταγράψουν και να παρουσιάσουν στη σχολική κοινότητα τα αποτελέσματα από την έρευνα που έκαναν.