Μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας, για τη μελέτη των συνθηκών που επικρατούσαν στην Αθήνα στα μετόπισθεν του ελληνοϊταλικού πολέμου. Οι μαθητές/τριες θα μπορούσαν να συλλέξουν και άλλες φωτογραφίες της Βούλας Παπαϊωάννου για αυτήν την περίοδο και να τις σχολιάσουν ως ιστορικές πηγές. Θα μπορούσαν, επίσης, να εκπονήσουν συνθετικές, ομαδικές εργασίες με θέμα την καθημερινότητα των Ελλήνων κατά τη διάρκεια του πολέμου, όπως αυτή προκύπτει από φωτογραφικές και άλλες πηγές. Προτείνεται, επίσης, να αναδειχθούν, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, με βάση τη φωτογραφία της Β. Παπαϊωάννου, τα χαρακτηριστικά της λεγόμενης "ανθρωπιστικής φωτογραφίας", η οποία κυριαρχεί και στις μέρες μας αποτυπώνοντας ποικίλες εικόνες της καθημερινότητας των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, τόσο σε ειρηνικές όσο και σε πολεμικές συνθήκες. Η συλλογή, επιλογή, αποδόμηση και προφορική, γραπτή ή ψηφιακή παρουσίαση ανάλογων φωτογραφιών από ομάδες μαθητών/τριών θα είχε μεγάλη παιδαγωγική αξία για τη γνωριμία και τη νοηματοδότηση του κόσμου από αυτούς. Ένα, επιπλέον, ζήτημα, που θα μπορούσε, σε προέκταση, να αναδειχθεί με αφορμή τη Β. Παπαϊωάννου είναι οι γυναίκες δημιουργοί στα μέσα του 20ου αι.