Η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ως εποπτικό υλικό για να γνωρίσουν οι μαθητές τον ποιητή Άγγελο Σικελιανό προτού αρχίσει η ανάλυση ενός ποιήματος. Είναι σημαντικό οι μαθητές να μπορούν να αναγνωρίζουν τον ποιητή και να συνδέουν το πρόσωπο με την εργογραφία του. Η χρήση της εικόνας είναι σημαντική γιατί συμβάλλει στην εικονιστική αναπαράσταση των γνώσεων των μαθητών και προκαλεί το ενδιαφέρον τους. Επίσης, στο Λύκειο σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ενθαρρύνεται η ομαδοσυνεργατική μέθοδος οπότε οι μαθητές μπορούν να εργαστούν σε πέντε ομάδες και να μελετήσει η καθεμία από ένα έργο του, όπως ο Αλαφροϊσκιωτος, Ιερά Οδός, Ραψωδίες του Ιονίου, Μήτηρ Θεού και Δελφικός Ύμνος ώστε να εντοπίσουν οι μαθητές τα θεματικά κέντρα και τα χαρακτηριστικά της τεχνοτροπίας του Σικελιανού. Ακόμα, μπορεί να γίνει συζήτηση για τα χαρακτηριστικά που εντάσσουν τον Σικελιανό στην Επτανησιακή Σχολή αλλά και για τους λόγους για τους οποίους θεωρείται ποιητικός πατέρας του μοντερνισμού.