Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη φωτογραφία ως ιστορική πηγή στο μάθημα της ιστορίας για ανάλυση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ντοκουμέντο για να διερευνηθεί ο λόγος που αποτυπώθηκε η φωτογραφία από ερευνητές - μελετητές των αρχών του 20ου αι.. Στο μάθημα των εικαστικών η φωτογραφία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως πηγή έμπνευσης από τους μαθητές για τη δημιουργία εικαστικού έργου, αλλά και ως μελέτη για την ενότητα της προοπτικής. Στη γεωγραφία αλλά και στην περιβαλλοντική εκπαίδευση γίνεται σύγκριση και συσχέτιση του αστικού τοπίου της φωτογραφίας με το σήμερα, με τα θετικά και αρνητικά αποτελέσματά της.