Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο σε ένα πρώτο επίπεδο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία της ενότητας "Μυκηναϊκός κόσμος / πολιτισμός" με εστίαση στην αρχιτεκτονική, στα ταφικά έθιμα κ.λπ. Μια πιο ενδιαφέρουσα προσέγγιση θα ήταν να αξιοποιηθεί συνδυαστικά με την ιστοσελίδα του Υπουργείου Πολιτισμού (συγκεκριμένα το σημείο της που είναι αφιερωμένο στο εν λόγω μνημείο), όπου ο μαθητής θα διαβάσει πληροφορίες για την χρήση του μνημείου από εποχή σε εποχή, ώστε να αντιληφθεί ότι τα μνημεία αποτελούν ιδεολογικώς φορτισμένα αντικείμενα που χρησιμοποιούνται με διαφορετικό τρόπο ανάλογα τις συνθήκες κάθε φορά. Παράλληλα, η απεικόνιση του άνδρα με την φουστανέλα στο φόντο της φωτογραφίας μπορεί να αποτελέσει αφορμή για τον εκπαιδευτικό που επιθυμεί να ασκήσει τους μαθητές τους σε κριτική προσέγγιση στα ιστορικά θέματα, να προκαλέσει συζητήσεις σχετικά με τις εθνικές και ιδεολογικές σκοπιμότητες της στροφής προς τον αρχαίο ελληνικό κόσμο του νέου ελληνικού κράτους από την στιγμή της ίδρυσής του και εντεύθεν.