Απαντησεις σε επιστολες αναγνωστων
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ανώνυμο άρθρο γνώμης με τη μορφή απαντήσεων σε αναγνώστες στη στήλη με τίτλο "ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΟ" του φιλολογικού περιοδικού "Νουμάς" . Ο συντάκτης του άρθρου απευθύνεται σε πρώτο πρόσωπο α) στον κ. Παγασίδη σχολιάζοντας με καυστικό τρόπο την άποψή του για κάποιο ποιητή, χαρακτηρίζοντάς τον ως κακότεχνη καρικατούρα του Σικελιανού, β) στον κ. Νέαρχο του οποίου ικανοποιεί το αίτημα να του τυπώσει τη μετάφραση του Άβρα του Χαϊνέ παρέχοντάς του μάλιστα και συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με το έργο και γ) προς τον κ. Βουβ ενημερώνοντάς τον σχετικά με την ετήσια συνδρομη του περιοδικού "Κριτική και Ποίησις".

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας, για να γνωρίσουν οι μαθητές το κειμενικό είδος της συγγραφής του σύντομου κειμένου γνώμης - απάντησης σε επιστολές αναγνωστών. Εναλλακτικά το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο προκειμένου να διερευνηθούν θέματα που αφορούν τη συγκριτική μελέτη των απαντητικών επιστολών σε αναγνώστες στη σύγχρονη εποχή σε σχέση με την εποχή που έχει εκδοθεί το άρθρο. Θα μπορούσαν να διερευνηθούν και να εντοπιστούν από τους μαθητές και των δυο βαθμίδων (σε διαφορετικό επίπεδο εμβάθυνσης) ζητήματα που αφορούν το πολιτισμικό πλαίσιο που διέπει την εποχή που εκδίδεται το περιοδικό, αλλά και τις ανάγκες του αναγνωστικού κοινού που αυτό ικανοποιεί. Παράλληλα θα μπορούσαν να διερευνηθούν και να μελετηθούν, συγκριτικά με τη σύγχρονη εποχή, οι δυνατότητες και οι επιλογές διαδραστικής αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας των αναγνωστών του περιοδικού τύπου.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/2141
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Πολιτισμός
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Νέα Ελληνική Γλώσσα Modern Greek LanguageΝέα Ελληνική Γλώσσα > Κειμενικά είδη Text genresΚειμενικά είδη > Κείμενα σχολιαστικά / γνώμης Comment / opinion textsΚείμενα σχολιαστικά / γνώμης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΙΩΑΝΝΑ ΤΣΟΥΜΠΑΡΗ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
εκδότης/ες: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ