Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στα πλαίσια της άμεσης διδασκαλίας για να γνωρίσουν και να οικειοποιηθούν οι μαθητές και των δυο βαθμίδων το κειμενικό είδος του σύντομου κειμένου παρουσίασης - ανακοίνωσης νέων κυκλοφοριών στο χώρο του περιοδικού τύπου. Οι μαθητές μπορούν επίσης τόσο κατά την υλοποίηση των project της ευέλικτης ζώνης, όσο και κατά την υλοποίηση των προγραμμάτων των Ερευνητικών εργασιών στο γυμνάσιο να αξιοποιήσουν το μαθησιακό αντικείμενο ως πηγή και στα πλαίσια της διερευνητικής μάθησης, με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών να μυηθούν στα χαρακτηριστικά αυτών των κειμένων, να μελετήσουν τους λόγους ύπαρξης αυτών των παρουσιάσεων - ανακοινώσεων στον τύπο της εποχής, αλλά και τους λόγους σταδιακής υποχώρησής τους από τον τύπο. Πολύ σημαντικό θα ήταν να γίνει και κάποια συγκριτική μελέτη και αναζήτηση των χαρακτηριστικών που διέπουν τη γραφή σύντομων ανακοινώσεων στη σύγχρονη εποχή, σε σχέση με την εποχή των αρχών του 20ου αι.
Παράλληλα θα μπορούσαν να διερευνηθούν τα θέματα της επίδρασης της νέας τεχνολογίας στον περιοδικό τύπο και των αλλαγών που έφερε σε αυτόν. Ταυτόχρονα θα μπορούσε να διερευνηθεί και η ανάγκη και οι τρόποι διάχυσης της πληροφορίας προς το αναγνωστικό κοινό τη βιομηχανική εποχή, που υπηρετούσαν αυτές οι σύντομες ανακοινώσεις, αλλά και οι σύγχρονοι τρόποι ενημέρωσης στην πληροφορική εποχή.