Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας, για να γνωρίσουν οι μαθητές το κειμενικό είδος της εικονογραφημένης ιστορίας (κόμικ). Εναλλακτικά το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο προκειμένου να διερευνηθούν θέματα που αφορούν τη συγκριτική μελέτη των κειμένων αυτού του είδους στη σύγχρονη εποχή σε σχέση με την εποχή που έχει εκδοθεί το τεύχος του περιοδικού. Θα μπορούσαν να διερευνηθούν και να εντοπιστούν από τους μαθητές και των δυο βαθμίδων (σε διαφορετικό επίπεδο εμβάθυνσης) τα χαρακτηριστικά που διέπουν αυτό το κειμενικό είδος. Επιπλέον το Μ.Α. μπορεί να αξιοποιηθεί και ως προς το συγκείμενο, για την παρατήρηση και μελέτη ζητημάτων σχετικά με τις ενδυματολογικές επιλογές του εκπαιδευτικού εκείνης της εποχής, τη διάταξη των θρανίων, τη μετωπική διδασκαλία, το γλωσσικό ζήτημα, αλλά και τα μέσα διδασκαλίας και την τεχνολογία που διέθετε ο εκπαιδευτικός σε σύγκριση με τη σύγχρονη εποχή.