Οι μαθητές, σε ομάδες, καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα και να συμμετάσχουν σε διάλογο με θέμα: ''Διαχείριση υδατικών πόρων στην αρχαία Αθήνα''. Στη συνέχεια, προτείνεται να ζητηθεί η αντιπαραβολή της εικόνας με την αντίστοιχη σημερινή τοποθεσία της Αθήνας, ώστε οι μαθητές να διατυπώσουν υποθέσεις και να εξάγουν συμπεράσματα αναφορικά: α) με τις αλλαγές του τοπίου από τότε μέχρι σήμερα, β) με την ανθρώπινη δραστηριότητα-παρέμβαση στη διαμόρφωση του αστικού περιβάλλοντος.