Η φωτογραφία του ποιητή Γιάννη Δάλλα μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ως αφόρμηση για την διδασκαλία της ποίησης του συγκεκριμένου λογοτέχνη καθώς και άλλων της γενιάς του, ώστε να αναδειχθούν τα κοινά χαρακτηριστικά και οι διαφορές τους. Συγκεκριμένα, ξεκινώντας ο εκπαιδευτικός από την επίδειξη φωτογραφιών στους μαθητές οι οποίες απεικονίζουν λογοτέχνες της πρώτης μεταπολεμικής γενιάς όπως λ.χ. ο Δάλλας, ο Σινόπουλος, ο Σαχτούρης κ.α., μπορεί να επεκταθεί και να αναθέσει στους μαθητές την μελέτη ενδεικτικών ποιημάτων των παραπάνω ποιητών. Η μελέτη αυτή μπορεί να επικεντρωθεί στα κοινά θεματικά ή εκφραστικά χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν τα ποιήματά τους (ενοχή, αδιέξοδο, ανθρώπινη μοναξιά, αλλοτρίωση, στέρηση, εγκλεισμός, απομόνωση, διάψευση των οραμάτων κ.λπ.). Ο εκπαιδευτικός καλεί τους μαθητές να τα εντοπίσουν και να τα καταγράψουν σε πίνακες, στους οποίους από την μια μεριά θα τοποθετούνται τα κοινά θεματικά ή εκφραστικά χαρακτηριστικά και από την άλλη τα ποιητικά αποσπάσματα των μελετώμενων ποιητών στα οποία εντοπίζονται αυτά τα χαρακτηριστικά.