Το κείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ως έναυσμα, προκειμένου οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με αρχαιογνωστικούς δικτυακούς τόπους, όπου μπορούν να αναζητήσουν την τραγωδία του Ευριπίδη, να εντάξουν τον συγκεκριμένο στίχο στο συγκείμενο και να ασκηθούν στη μετάφραση. Στη συνέχεια έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν τις φράσεις του Ευριπίδη και του Μολιέρου, ώστε να προβληματιστούν σχετικά με το ζήτημα της συνομιλίας συγγραφέων που ανήκουν σε διαφορετικές ιστορικές περιόδους και να διερευνήσουν διαχρονικά το θέμα της πρωτοτυπίας-αντιγραφής στην τέχνη.