Λόγω του πολυδιάστατου χαρακτήρα του έργου του, είναι εξαιρετική περίπτωση διαθεματικής προσέγγισης (Λογοτεχνία, Νεοελληνική Γλώσσα, Ιστορία, Πολιτικές –Κοινωνικές Επιστήμες) και ανάθεσης συνθετικών δημιουργικών εργασιών: να ανατεθεί σε ομάδες μαθητών να μελετήσουν και να παρουσιάσουν σε κοινό (τμήμα τάξη, σχολείο,κ.α.) θέματα από τα μυθιστορήματά του, λ.χ. από την «Αργώ». Δεδομένου του ότι το γενικό πλαίσιο του μυθιστορήματος αφορά μια περιγραφή-τοιχογραφία της Ελλάδας και κυρίως του αστικού περιβάλλοντος της Αθήνας την εποχή του μεσοπολέμου, όπου μετά τη μικρασιατική καταστροφή, κυριαρχούν η ιδεολογικό-πολιτική αστάθεια, να εντοπίσουν μέσα στο μυθιστόρημα αναφορές στη Νομική Σχολή Αθηνών, το Σωματείο Φοιτητών Νομικής «Η Αργώ», την Αθηναϊκή Λέσχη, τη Βουλή, τις αστικές και λαϊκές γειτονιές της πρωτεύουσας. Μέσα από την πορεία των χαρακτήρων του έργου να καταγράψουν τις πολιτικές συγκρούσεις, το πελατειακό κράτος της εποχής, τα ζητήματα της πολιτικής ηγεσίας, τις κοινωνικές αναζητήσεις, την αδράνεια των ελίτ τα αδιέξοδα της νέας γενιάς. Εξετάζοντας διερευνητικά το συναρπαστικό δοκίμιο «Ελεύθερο Πνεύμα»να αποδεχτούν ή να απορρίψουν την άποψη ότι αυτό ήταν πνευματικό μανιφέστο» της γενιάς του ΄30. Να ερευνήσουν τη σχέση του με το κίνημα του δημοτικισμού από τα φοιτητικά του χρόνια και να σταχυολογήσουν κείμενά του σχετικά με την γλώσσα. Να αναζητήσουν το ντοκουμέντο μέσα στα «Τετράδια Ημερολογίου» 1939-1953 (ακριβώς επειδή είναι συγχρονική με τα γεγονότα συγγραφή και όχι αναδρομική εξιστόρηση).