Η εικόνα μπορεί να προβληθεί στους μαθητές προς παρατήρηση και εξαγωγή συμπερσμάτων σχετικά με τα πρώτα εργαλεία και το πώς ο άνθρωπος έφτασε σταδιακά στην κατασκευή τους. Στη συνέχεια μπορεί να ζητηθεί η ανεύρεση στο Διαδίκτυο παρόμοιων αντικειμένων από μεταγενέστερες περιόδους (π.χ. εποχή χαλκού, σιδήρου), ώστε να αναδειχθούν οι διαφορές (εξέλιξη στην τεχνική, τελειοποίηση, αποτελεσματικόατητα κλπ.) Σημειωτέον ότι οι λεζάντες αναγράφονται στα αγγλικά, γεγονός που πρέπει να ληφθεί υπόψη στη διδασκαλία της Γ΄ Δημοτικού.