Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Το κείμενο αποτελείται από δέκα σύντομες οδηγίες για αυτούς οι οποίοι θα επιχειρήσουν να γράψουν ένα ποίημα. Συντάκτης του είναι ο Pierre Louys (μετάφραση Κ.Ν.Κ.) και έχει καταχωρηθεί στο περιοδικό «Νέα Ζωή» (τ. 10, No 3, 1915, σελ. 195-197).
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ενδεικτικές προτάσεις αξιοποίησης του μαθησιακού αντικειμένου: 1) Κανόνες και οδηγίες για τη συγγραφή ενός ποιήματος. 2) Ποιήματα για την ποίηση (αυτοαναφορικότητα: στροφή της ποίησης στον ίδιο τον εαυτό της με σκοπό την αναπαράσταση της δημιουργίας ή την αναφορά στις συνθήκες ύπαρξης ενός ποιήματος). 3) Ποιητές για την ποίηση. Ένας διάλογος των ποιητών με την ποίηση. Πώς, δηλαδή, αντιλαμβάνονται οι ποιητές τον ρόλο της ποίησης. Στόχος είναι η ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών -ως βασικής δεξιότητας λογοτεχνικού γραμματισμού- μέσω της βαθμιαίας εξοικείωσής τους με συγγραφικές πρακτικές (δημιουργική γραφή).
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
1
2
3
4
5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
1
2
3
4
5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
1
2
3
4
5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
aggregator
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα