Δύναται να λειτουργήσει ως αφόρμηση για τη γνωριμία των μαθητών με τον Παρθενώνα. Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας ή στο πλαίσιο ενός project ή ενός πολιτιστικού προγράμματος οι μαθητές έρχονται σε επαφή με το συγκεκριμένο θέμα από τη μυθολογία, το οποίο απεικονίζουν οι δυο εικόνες. Στη συνέχεια με αυτό ως αφετηρία οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και με τη συνδρομή και καθοδήγηση του εκπαιδευτικού αναζητούν/ερευνούν άλλα θέματα που απεικονίζονται στη ζωφόρο του Παρθενώνα, προκειμένου να δημιουργήσουν έναν κατάλογο που θα εκτυπώσουν ή θα αναρτήσουν στο διαδίκτυο. Με τον τρόπο αυτό: (α) γνωρίζουν την ελληνική μυθολογία, (β) ανασυνθέτουν στο μυαλό τους την εικόνα του Παρθενώνα κατά την περίοδο της αρχαιότητας, (γ) αναζητούν ψηφιακό υλικό, το επιλέγουν, το αξιολογούν, το συνθέτουν με βάση τη δική τους κρίση και αναλαμβάνουν την ευθύνη της δημοσίευσής του.