Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Θρησκευτικών σε σχετικές αναφορές για τη Θεοτόκο. Οι μαθητές περιγράφουν την εικόνα και διατυπώνουν υποθέσεις για τη θεατολογία της. Χρήσιμη επίσης μπορεί να είναι η συγκριτική εξέταση από τους μαθητές εικόνων της ίδιας θεματολογίας, διαφορετικών χρονολογικών περιόδων με εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τις αλλαγές στην τεχνοτροπία ανάλογα με τις επιρροές που δέχονταν οι καλλιτέχνες. Επιπλέον η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί ως δομικό στοιχείο μια διευρυμένης έρευνας των μαθητών/τριών για εικόνες με κεντρικό θέμα τη Θεοτόκο.