Το ποίημα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της λογοτεχνίας, προκειμένου να αναζητήσουν οι μαθητές χαρακτηριστιικά της παραδοσιακής-ρομαντικής ποίησης. Επίσης, μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές να προβληματιστούν σχετικά με τις συμπεριφορές αποστασιοποίησης από μια «πραγματικότητα που πληγώνει», με την έννοια ότι έρχεται σε σύγκρουση με την ευαισθησία ή τις προσδοκίες του ατόμου. Συγκεκριμένα, μπορούν να διατυπώσουν τις απόψεις τους σε ένα άρθρο για το αν η στάση που προτείνεται από το ποίημα συνάδει με τις αντιλήψεις και τους τρόπους συμπεριφοράς της σύγχρονης εποχής, αν δηλαδή η αποστασιοποίηση κατά μία έννοια αντιδιαστέλλεται προς τη μαχητικότητα, για το τι τους ενοχλεί από τη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα, πώς αντιδρούν οι ίδιοι σε ό,τι τους ενοχλεί και ποια κατά τη γνώμη τους είναι η ενδεδειγμένη αντίδραση απέναντι στα κακώς κείμενα της πραγματικότητας.