Ο κηπος του Αγιου Φουρια
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο πίνακας του Αντόνιο Σεγκουί αποτυπώνει με τον δικό του μοναδικό τρόπο τα προβλήματα μιας σύγχρονης κοινωνίας. Ανθρώπινες, μοναχικές μορφές, αυστηρές και άκαμπτες γραμμές, τετράγωνα και ορθογώνια χτίσματα, καμινάδες, δέντρα κομμένα ή αυστηρά τοποθετημένα συνθέτουν έναν κήπο με μηνύματα. Ο Σεγκουί γεννήθηκε το 1934 στην Κόρδοβα της Αργεντινής. Είναι ζωγράφος και χαράκτης. Από νεαρή ηλικία έδειξε το ταλέντο στις τέχνες. Ήταν 17 ετών όταν πήγε στην Ευρώπη, σπουδάζοντας ζωγραφική και γλυπτική στη Μαδρίτη και στο Παρίσι. Το 1961, επέστρεψε στην πατρίδα του για να μετακομίσει δύο χρόνια αργότερα στο Παρίσι, όπου ζει και εργάζεται σήμερα. Έργα του εκτίθενται σε όλη την Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Λατινική Αμερική. Το έργο του αναπαριστά μια σειρά από αφηγήσεις και επικρίσεις που παρουσιάζουν πολλά ανθρωπάκια, ντυμένα με ρούχα του 20ου αιώνα. Χρησιμοποιεί τη δική του οπτική που βασίζεται σε στοιχεία που μοιάζουν με τη γλώσσα και το στιλ των κόμικς.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Σε σχέδιο εργασίας με θέμα: "Γνωριμία με το τοπικό περιβάλλον" ο πίνακας του Σεγκουί μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για να περιγράψουν οι μαθητές τον τρόπο με τον οποίο είναι οργανωμένη μια τοπική κοινωνία. Μπορούν να περιγράψουν τον πίνακα, να εκφράσουν τα συναισθήματα που τους προκαλεί και να αιτιολογήσουν τις επιλογές του καλλιτέχνη. Μπορεί ακόμα να αξιοποιηθεί ο πίνακας για να εξαχθούν συμπεράσματα για τις σύγχρονες συνθήκες διαβίωσης αλλά και η ανάληψη δράσης για τα περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήµατα.
Στα Εικαστικά ο πίνακας μπορεί να αξιοποιηθεί προκειμένου οι μαθητές να περιγράψουν, ανάλογα με την ηλικία, ό,τι παρατηρούν σε ένα έργο τέχνης. Να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να αναγνωρίσουν τις διάφορες γραµµές. Μπορεί να αξιοποιηθεί επίσης μαζί με άλλα έργα μοντέρνας τέχνης τόσο του ίδιου δημιουργού όσο και άλλων και να τα κατηγοριοποιήσουν ανάλογα με την τεχνοτροπία του καθενός αλλά και τη θεματολογία τους. Τέλος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να υιοθετήσουν οι μαθητές θετική στάση απέναντι στη µοντέρνα τέχνη.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/2724
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Πολιτισμός
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά > Ζωγραφική PaintingΖωγραφική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > προγραμματισμένη διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να δίνουν προσοχή
συναισθηματικός > να διαμορφώνουν και να ακολουθούν ένα σύστημα αξιών
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία πρωτότυπου έργου: Segui Antonio, Segui Antonio
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΠΑΡΗΣ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Μουσείο Φρυσίρα
εκδότης/ες: Μουσείο Φρυσίρα
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ