Με αφορμή την εικόνα, που προβάλλεται μέσω βιντεοπροβολέα, στο μάθημα της Ιστορίας, οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν το είδος του κτηρίου που απεικονίζεται. Αναμένεται να αναφέρουν ότι πρόκειται για βιομηχανικό κτήριο και με αφορμή αυτό ο εκπαιδευτικός εστιάζει στην οικονομική και ειδικότερα στη βιομηχανική δραστηριότητα, στα τέλη του 19ου αιώνα και στις αρχές του 20ου στην Ελλάδα και στην προσπάθεια του νεοσύστατου ελληνικού κράτους να φύγει από τα δεσμά του οθωμανικού παρελθόντος και να ενταχθεί στα αναπτυσσόμενα κράτη της Ευρώπης. Επίσης, η φωτογραφία μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης των μεγάλων τάξεων του δημοτικού ως οδηγός για την αναζήτηση και αποτύπωση ανάλογων κτηρίων που μπορεί να βρίσκονται στη γειτονιά ή την ευρύτερη περιοχή του Σχολείου. Έτσι μπορούν να φωτογραφηθούν τέτοια βιομηχανικά κτήρια, να αναζητηθούν πληροφορίες, από τη γειτονιά, για τη χρήση τους και να εξαχθούν συμπεράσματα για την προσφορά τους στην τοπική κοινωνική και οικονομική ζωή.