Στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού και της υλοποίησης σχεδίου εργασίας στο Γυμνάσιο προβάλλεται το ΜΑ με τον βιντεοπροβολέα στην τάξη. Ο εκπαιδευτικός παροτρύνει τους μαθητές να εκτιμήσουν περί τίνος πρόκειται. Στη συνέχεια προβάλλεται ολόκληρη η εικόνα της Θεοτόκου του Πάθους. Έχοντας ολοκληρωμένη την εικόνα οι μαθητές, ομαδοσυνεργατικά, αναλαμβάνουν να μελετήσουν τις εικόνες του ναού της γειτονιάς τους και τη θέση τους μέσα στο ναό. Για παράδειγμα, μια ομάδα ασχολείται με τις εικόνες των προσκυνηταρίων, μια άλλη μελετά τις εικόνες του Ιερού βήματος, μια άλλη εξετάζει τις εικόνες του Τέμπλου κ.ο.κ. Αφού ολοκληρωθεί η εργασία όλων των ομάδων, τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στην ολομέλεια και, συνθετικά, παράγεται υλικό, φωτογραφίες και κείμενα, το οποίο αναρτάται στην ιστοσελίδα του Σχολείου και καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερες πλευρές για το θέμα των εικόνων και της θέσης τους στους ναούς. Επίσης, το ΜΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ανάλογο τρόπο και κατά τη διδασκαλία της εκκλησιαστικής τέχνης στα Θρησκευτικά του Γυμνασίου.